Sabtu, 27 Oktober 2012

PUKULAN JARAK JAUH



Pukulan Jarak jauh adalah salah satu kaedah bela diri Tenaga Dalam melalui olahan nafas, jurus, Zikir dan Doa (amalan kerohanian)

"Hai orang-orang yang beriman, alabila kamu bertembung dengan segolongan musuh, maka tetaplah kamu (jangan mundur). Dan ingatlah ALLAH sebanyak-banyaknya, niscaya kamu akan berjaya". (surah Al-Anfal ayat45) 

"Bahkan! jika kamu sabar dan bertakwa, sedang mereka (musuh) datang kepada kamu menyerang dengan cepatnya, niscaya Tuhan kamu akan membantu kamu dengan 5000 malaikat yang mempunyai tanda (logo pasukan masing-masing)". surah Ali Imran ayat 125.

"Maka jika ada daripada kamu 100 orang yang sabar, niscaya dapat mengalahkan 200 musuh, dan jika ada daripada kamu 1 000 niscaya dapat mengalahkan 2 000 (musuh) dengan izin Allah, dan Allah berserta dengan orang-orang yang sabar". (surah Al-Anfal ayat 66)

"Dan bagi Allah tentera langit dan bumi, dan adalah Allah maha Perkasa Lagi Maha Bijaksana". (surah Al-Fath ayat 7)

"(Ingatlah) ketika Tuhan mu wahikan kepada malakat: "Sesungguhnya Aku menyertai kamu (memberi pertolongan), maka tetapkanlah (hati) orang-orang yang beriman. Aku akan mengisi hati orang-orang yang kafir dengan perasaan gerun; Oleh itu, pancunglah leher mereka (musuh) dan tetaklah tiap-tiap anggota mereka" (surah Al-Anfal ayat 12)

"Dan bukanlah engkau (wahai Muhammad) yang melempar, akan tetapi Allah jualah yang melemparkan (untuk membinasakan orang-orang kafir)".(surah Al-Anfal ayat 17)


Jurus Pukulan Jauh ini dapat dipelajari di Tujuh Quantum Hikmah dalam pelajaran QUANTUM KESELAMATAN... Sila lihat halaman PENGENALAN di blog QUANTUM ILMU HIKMAH INI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan