Jumaat, 13 Julai 2012

RAHSIA CAHAYA

PEMBUKA KUNCI AMALAN HIKMAH AKAN DIIJAZAHKAN KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT SECARA JARAK JAUH DENGAN PERCUMA...!!!

Sila ke halaman... PENGENALAN > JARAK JAUH > PENYELARASAN > HUBUNGI SAYA... di dalam blog QUANTUM ILMU HIKMAH ini




Rahsia Cahaya Dalam Waktu Solat


Dunia diantara dua cahaya atau sempadan warna,sebenarnya diukur dlm islam sebagai peralihan waktu sembahyang.

Waktu peralihan ini adalah permulaan cahaya baru dgn warna mulai terbentuk.Penyembuhan atau penyakit paling aktif akan berlaku akan berlaku di sempadan warna ini. 

Percayalah masih banyak lagi misteri dlm peralihan waktu cahaya ini. Oleh itu WARNA adalah kuasa rawatan yg amat relevan & paling menyeluruh kerana tubuh kita diselubungi dan dipenuhi dgn tahap meridian kuasa WARNA yg paling menakjubkan.

 CAHAYA menghasilkan tenaga tekanan apabila berlaku pertembungan udara panas dan lembab dgn udara sejuk dan kering.cahaya ada gelombang elektrik dan dlm cahaya ada warna.

Inilah rahsia mengambil wudhuk lima kali sehari yg bertepatan dgn konsep basah dan kering secara berulang-ulang bagi mengimbangi wap-wap air di persekitaran tubuh dan di waktu inilah perlu diambil kesempatan atau dijadikan amalan untuk rawatan pelbagai penyakit misteri dan kronik

Setiap kali azan (masuknya waktu solat) atmosfera akan menjadi sejuk dan gelombang ini akan menyebabkan satu tekanan rendah berlaku (terjadinya getaran).

Peralihan waktu solat adalah permulaan peralihan gelombang baru atau cahaya baru dengan warna mulai terbentuk.Melengah-lengahkan waktu solat akan mendedahkan seseorang kepada tekanan rendah yg boleh menjejaskan aktiviti sel. 


CARTA PERALIHAN WARNA/WAKTU SOLAT
Peralihan Warna
Waktu Solat
Maksud Warna


Biru Muda
Subuh
Penawar/Komunikasi


Kuning
Zohor
Ceria


Oren
Asar
Kreatif


Merah Hati
Maghrib
Keyakinan


Indigo(kegelapan)
Isyak
Ketenteraman/Kedamaian



Tiada ulasan:

Catat Ulasan